Daewoo Lanos Sport

Obok najtańszej wersji Lanosa w ofercie Daewoo jest model Sport, z fabrycznym tuningiem nadwozia. Samochód przeznaczony jest dla klientów ceniących indywidualność, chcących wyróżniać się autem z limitowanej serii. Model Sport opracowano na bazie 3-drzwiowej odmiany nadwozia Lanosa 1.6. Przedni zderzak modelu Sport malowany jest w dwu kolorach, lakieru nadwozia i czarnym, który podkreśla sportowy charakter auta. Z tyłu zamontowano zmienione lampy zespolone, wyróżniające się powiększonym światłem cofania i tylnym przeciwmgłowym. Nad szybą na krawędzi dachu zainstalowano większy i inaczej profilowany niż w wersji SX spoiler. Koła samochodu wyposażono w obręcze ze stopu aluminium. Boczne ochronne listwy biegnące wzdłuż drzwi malowane są lakierem nadwozia, a na przednim błotniku dla wyróżnienia modelu umieszczono emblemat Sport.
Największym zmianom stylizacyjnym poddano wnętrze. Tablica przyrządów w czarnym kolorze wykonana jest z miękkiego tworzywa sztucznego i ma metalizowane wykończenia. Kierownicę obszyto dwu kolorową – czerwony z czarnym – skórą a siedzenia i boczki drzwi pokryto czarną tkaniną z czerwonymi wstawkami. Zmieniony został także profil przednich foteli. Oparcia mają zwiększone elementy podpierające boki tułowia, a głębsze poduszki siedzeń lepiej utrzymują kierowcę i pasażera przedniego siedzenia podczas pokonywania zakrętów.
Lanos Sport ma bogate wyposażenie standardowe, w którym znalazły się: dwie poduszki bezpieczeństwa, system ABS, elektrycznie opuszczane szyby drzwi przednich, elektrycznie regulowane prawe lusterko zewnętrzne, filtrujące promieniowanie podczerwone szyby, regulacja położenia kolumny kierownicy, radio z zestawem czterech głośników, dodatkowe światła przeciwmgłowe. Wybierając Lanosa Sport, trzeba zdecydować się na jeden z dwóch elementów wyposażenia dodatkowego – klimatyzację lub otwierany dach.
Lanos Sport wyposażony jest w nie zmieniony układ napędowy i zespoły podwozia stosowane w modelach 1.6 SX, tak więc sportowo wyglądający pojazd nie oferuje krótszych czasów rozpędzania, wyższej prędkości maksymalnej czy charakterystyki zawieszenia, pozwalającej na bardzo dynamiczna jazdę np. podczas rajdów.  Zmiany wyglądu nadwozia nie wpływają ani na zwiększenie zużycia paliwa, ani na wzrost głośności wewnątrz.