Renault Laguna I

Renault Laguna 1XII ’93: debiut wersji dwubryłowej; ’95 kombi; ’98: zmiany stylistyczne i nowe jednostki napędowej; ’99: nowe silniki: turbodiesel 1.9 dCi i benzynowy 2.0 16V; XI 2000 zakończenie produkcji Laguny I.

►    Dane techniczne
Nadwozia: 5-drzw. hb.; wym. 4508/ 1752/1433 mm, poj. bag. 452/1334 l; kombi: wym. 4628/1752/1470 mm; poj. bag. 520/1782 l.
Silniki: benz. 1.6 16V/110 KM, 1.8/90-115, 1.8 16W120, 2.0/115, 1.916V/140,3.0 V6/167-194; diesle: 1.9 td/ 98,1.9 dCi/110 (wtrysk bezp.), 2.212V/83 KM, 2.2 12V td/113.
Podwozie: napęd na przednie koła, skrzynia 5-bieg. man. lub 4-bieg. aut.; zawieszenie niezależne: przód kol. McPhersona, tył drążki skrętne.

►    Usterki
•    awarie instalacji elektrycznej
•    wycieki oleju z silnika i skrzyni
• usterki zawieszenia
• korozja układu wydechowego
•    zużycie hamulców
• awaryjny immobiliser, rozrusznik

Ceny części w zł
reflektor    491
błotnik przedni    573
sprzęgło kompletne    835
klocki hamulcowe (przód) 245
szyba drzwi przednich    210
napęd rozrządu    608
Renault Laguna 1.8, 1998 r.

►    Podsumowanie
W swojej klasie Laguna oferuje ponadprzeciętną przestrzeń, nowoczesną konstrukcję, wysoki komfort i szeroki wybór silników. Auto ma elegancki styl, funkcjonalne wnętrze. Gorsze oceny wystawiają użytkownicy za niezawodność, jakość wykonania i trwałość wielu elementów.
Przestronne wnętrze Komfort, wyposażenie Wysokie ceny części i serwisu