Isuzu Trooper

Isuzu Trooper’81: początek produkcji modelu Trooper; III ’85: wersja 5-drzwiowa; ’88: modernizacja, prostokątne światła; ’89: silnik 2.8; ’91: prezentacja nowego auta, silniki: 3.2 V6 24V i 3.1 turbodiesel.

►    Dane techniczne
Nadwozia: Station Wagon 3-drzw. wym. 4075/1650/1800 mm; wersja Long: 3-, 5-drzw. dł. 4380 mm.
Silniki: benzynowe 4-cyl.: 2.3/92 KM (gaźnik), 2.6/114 (wtrysk), 2.8 (wtrysk)/122; turbodiesle 4-cyl.: 2.2/72, 2.8/97-106; po ’91 r.: benz. 3.2 V6 24V/177-193; turbodiesle 4-cyl: 3.1/125, 3.1 wtrysk bezp./116. Podwozie: napęd na tył, dołączany przód; zawiesz. przód niezal. drążki skrętne; tyt sztywna oś, resory piórowe/po 91 r. sprężyny śrubowe.

►    Usterki
•    zużycie podzespołów wynikające z intensywnej eksploatacji w terenie (przeguby, zawieszenie kół)
• usterki instalacji elektrycznej
• korozja nadwozia (starsze egzemplarze)

Ceny części w zł
reflektor    2001
błotnik przedni    1655
sprzęgło kompletne    2409
klocki hamulcowe (przód) 943
szyba drzwi przednich    820
napęd rozrządu    405
Isuzu Trooper 3.2, 1992 r.

►    Podsumowanie
Trooper produkowany przed 91 r. to prawdziwe auto terenowe. Pozwala na sprawną jazdę po bezdrożach i w miarę komfortową podróż po asfalcie. Lepiej znany jest bardziej luksusowy, bogato wyposażony model wprowadzony na początku lat 90. – w Europie spotkać go można jako Opla Monterey.
Nowoczesna konstrukcja Duże spalanie Kosztowny serwis