Mercedes-Benz AMG GT 2020

Mercedes-Benz AMG GT 2020

Mercedes-AMG GT to gama luksusowych samochodów sportowych, które należą do czołówki działu sportowego marki. Po raz pierwszy wprowadzony jako model 2016, model Mercedes-AMG był początkowo dostępny jako coupe, po którym pojawił się roadster z miękkim dachem. Niedawno Mercedes-AMG dodał AMG GT 4-Door Coupe, duży hatchback ze standardowym układem napędowym na cztery koła z dostrojonymi osiągami i ogromną mocą.

Co nowego

  • Odświeżony wygląd zewnętrzny z nowymi reflektorami LED, końcówką wydechu i tylnym dyfuzorem dla AMG GT coupe i roadster.
  • System Infotainment zyskał 12,3-calowy zestaw wskaźników i 10,3-calowy ekran w standardzie
  • Nowe opcje kierownicy z AMG Drive Unit (selektor trybu jazdy zintegrowany z kierownicą)
  • Integracja Apple CarPlay i Android Auto w coupe i roadsterze
  • Standardowy układ wydechowy AMG Performance w czterodrzwiowym coupe GT 63
  • Dach z włókna węglowego jest teraz opcją w 4-drzwiowym coupe GT 63 S
  • Podświetlane progi drzwiowe AMG są standardem w 3-drzwiowym coupe GT 53
  • Stały panoramiczny szklany dach jest teraz opcjonalny we wszystkich modelach czterodrzwiowego AMG GT Coupe

Sportowy samochód Mercedes-AMG GT był punktem zwrotnym dla podgrupy wyczynowej, ponieważ oferował poziom przyjemności z jazdy, do jakiego marka nie przywykła. W swojej najpotężniejszej formie, AMG GT R, muskularny Mercedes zapewnia oszałamiające prowadzenie i stabilność, idealne do jazdy na torze. Zakręt jest natychmiastowy, a kierownica tylnych kół pozwala AMG GT na radosne obracanie tyłu, zapewniając doskonałą równowagę.

Weź Mercedesa-AMG GT na drogę publiczną, a pozostaje on zaskakująco posłuszny (nawet w wersji GT R), zwłaszcza z zawieszeniem ustawionym na tryb Comfort lub Sport. Z GT R upewnij się, że nie przeszkadza Ci nadmierny hałas opon. Jeśli jeździsz AMG GT C, nadal będziesz cieszyć się niesamowitymi osiągami w samochodzie sportowym, który łatwo i szybko można prowadzić. Odkryliśmy jednak, że standardowy AMG GT cierpi z powodu turbo i opóźnień przekładni, gdy pozostaje w trybie Comfort. Z drugiej strony AMG GT korzysta z luksusowo urządzonego wnętrza. Prawie wszystko zostało pokryte wysokiej jakości materiałami, w tym skórą i prawdziwym włóknem węglowym.

Najnowszy dodatek, Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe, dzieli swoje elementy mechaniczne z Klasą E i Klasą CLS. Nie popełnij jednak błędu: ulepszenia, które AMG wprowadził do tej bestii, zmieniły ją w najlepszy czterodrzwiowy supersamochód. Czterodrzwiowe coupé AMG GT porusza się, jakby było znacznie mniejsze, ochoczo atakując zakręty, jednocześnie kontrolując ruchy ciała. Kompromis za wyjątkową zwinnością? Nadmierny hałas opon i ostra jazda po drogach innych niż gładkie, nawet w trybie Comfort. Wskocz do kabiny, a znajdziesz przestronną kabinę zbudowaną z bogatych materiałów. Jest też miejsce dla czterech pasażerów, a przestrzeń ładunkowa ma dużo miejsca na Twój sprzęt.

Mercedes-AMG GT coupe i roadster 2020 są napędzane przez ręcznie składaną 4,0-litrową jednostkę V-8 z podwójnym turbodoładowaniem w połączeniu z siedmiobiegową dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów.

Model: Mercedes-AMG GT
Moc: 469 KM i moment obrotowy 630 Nm
Zużycie paliwa oceniane przez EPA: 14,7/10,7 l/100km miasto / autostrada

Model: Mercedes-AMG GT C.
Moc: 550 KM i 680 Nm
Zużycie paliwa oceniane przez EPA: 15,68/11,2 l/100km (coupe); 15,7/11,76 l/100km (roadster)

Model: Mercedes-AMG GT R, Mercedes-AMG GT R Pro
Moc: 577 KM / 700 Nm
Zużycie paliwa oceniane przez EPA: 15,68/11,76 l/100km

Czterodrzwiowe coupe Mercedes-AMG GT 2020 jest dostępne z dwoma silnikami połączonymi z dziewięciobiegową automatyczną skrzynią biegów.

Model: 4-drzwiowe coupe Mercedes-AMG GT 53
Silnik i skrzynia biegów: 3,0-litrowa turbosprężarka I-6 z 48-woltowym systemem łagodnej hybrydy – dziewięciobiegowa automatyczna
Moc: 429 KM / 520Nm
Zużycie paliwa oceniane przez EPA: 19/24 mpg

Model: 4-drzwiowe coupe Mercedes-AMG GT 63, 4-drzwiowe coupe Mercedes-AMG GT 63 S
Silnik i skrzynia biegów: 4,0-litrowy twin-turbo V-8 – 9-biegowa automatyczna
Moc: 577 KM / 800 Nm (GT 63); 630 KM / 900 Nm (GT 63 S)
Zużycie paliwa oceniane przez EPA: 15,7/11,8 l/100km.

Standardowe wyposażenie Mercedesa-AMG GT 2020 obejmuje ostrzeżenie kierowcy, ostrzeganie przed kolizją z przodu, wykrywanie pieszych, automatyczne hamowanie awaryjne i automatyczne światła drogowe. Asystent utrzymania pasa ruchu, monitorowanie martwego pola i ostrzeganie o ruchu poprzecznym z tyłu są częścią pakietu Lane Tracking w podstawowym AMG GT i GT R oraz standardem w GT C.

Decydując się na czterodrzwiowe coupé Mercedes-AMG GT 2020, otrzymujesz szeroką gamę standardowych technologii bezpieczeństwa aktywnego, w tym ostrzeganie przed kolizją z przodu, wykrywanie pieszych, automatyczne hamowanie awaryjne, automatyczne reflektory, ostrzeżenie kierowcy i monitorowanie martwego pola. Pakiet Driver Assistance obejmuje ulepszone wersje wszystkich standardowych funkcji wspomagających kierowcę, a także omijające wspomaganie kierownicy, asystenta utrzymania pasa ruchu, centrowanie pasa ruchu, adaptacyjny tempomat, ostrzeganie o tylnym ruchu poprzecznym i wspomaganie kierowania.

Mercedes-AMG GT 2020 ma bagażnik o pojemności 1,76 m³ dla roadstera lub 3,06 m³ miejsca dla coupe. Potrzebujesz więcej przestrzeni ładunkowej? Czterodrzwiowe coupe AMG GT ma 3,77 m³ pod podnoszoną klapą, którą można rozszerzyć za pomocą standardowych dzielonych, składanych tylnych siedzeń.

Mercedes-AMG GT Coupe i Roadster

Na zewnątrz: 19-calowe felgi aluminiowe, reflektory LED, atrapa chłodnicy Panamericana charakterystyczna dla AMG.
Wnętrze i wygoda: podgrzewane i wentylowane przednie fotele, zamszowa tapicerka MB-Tex / Dinamica, skórzana tapicerka Nappa, bezkluczykowy dostęp / uruchamianie, ekran 10,3 cala, wbudowana nawigacja, integracja z Apple CarPlay i Android Auto, 10-głośnikowy system audio Burmester system.
Osiągi: mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu AMG, wydajny układ wydechowy AMG, sportowe zawieszenie AMG z opcjonalnymi adaptacyjnymi amortyzatorami, tryb wyścigowy, adaptacyjne mocowania silnika, kierowanie tylnymi kołami, hamulce węglowo-ceramiczne, układ kierowniczy o zmiennym przełożeniu.

Mercedes-AMG GT 4-drzwiowe coupe

Na zewnątrz: elektrycznie składane lusterka boczne, 19-calowe felgi aluminiowe, oświetlenie LED, szyberdach, aktywny tylny spojler, grill AMG Panamericana.
Wnętrze i wygoda: podgrzewane elektrycznie przednie fotele, dwustrefowa klimatyzacja, bezkluczykowy dostęp / uruchamianie, wewnętrzne oświetlenie otoczenia, wentylowane i masujące przednie siedzenia, podgrzewane tylne siedzenia, podgrzewane i chłodzone uchwyty na kubki, skórzana tapicerka Nappa, podgrzewana kierownica, 12.3- calowy cyfrowy klaster, wbudowana nawigacja, 12,3-calowy ekran główny, integracja Apple CarPlay i Android Auto, system audio Burmester, wyświetlacz Head-up, ładowanie bezprzewodowe,
Osiągi: AMG tuningowany układ AWD, mechanizm różnicowy AMG o ograniczonym poślizgu, sportowe zawieszenie AMG z adaptacyjnymi amortyzatorami, wydajny układ wydechowy AMG, tryb Race i Drift, adaptacyjne mocowania silnika i skrzyni biegów, hamulce węglowo-ceramiczne, kierownica tylnych kół.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *