Skoda Superb Kombi

Skoda Superb Kombi

Skoda Superb Kombi to samochód niesamowicie przestronny i pakowny. Skoda Superb to idealny samochód dla rodziny, na wakacyjne wojaże.

Skoda Superb to ponadto świetne połączenie praktyczności z komfortem a nawet luksusem bo i z takim przeznaczeniem Superb jest chętnie kupowany jako auto reprezentacyjne. Pod względem ładowności i przestronności wnętrza nie ma sobie równych w swoim segmencie.

Jak przystało na Kombi Skoda Superb dysponuje dużym bagażnikiem jednakże imponująca pojemność 630 litrów a po złożeniu tylnych siedzeń 1860 litrów plasuje Skodę w ścisłej czołówce. Poza obszernością, bagażnik Skody Superb jest ponadto bardzo praktycznie zaprojektowany, posiada liczne zaczepy, haki i możliwość instalowania siatek, które znacznie ułatwiają umiejscowienie bagażu i organizację przestrzeni w bagażniku.

Tak jak w Audi czy w Oplu Insigni tak również w Superb mamy funkcję automatycznego otwierania pokrywy bagażnika z programowaną wysokością otwierania, tak aby klapa otwierając się nie uderzała np. w sufit garażu. Z innych nowości mamy również bezkluczykową obsługę samochodu podobnie jak w Toyocie Avensis. Wystarczy podejść do drzwi i chwycić klamkę, aby zamek w drzwiach odblokował się. Ta opcja jest niestety dostępna za dopłatą.

Modnym ostatnio w samochodach wyższego segmentu i nie tylko jest panoramiczny dach. Również Skoda Superb oferuje taką opcję za dopłatą z roleta nasuwaną w chwili, kiedy nie chcemy wpuszczać światła przez dach.

Skoda Superb świetnie wypada w trakcie jazd testowych. To prawie pięciometrowe auto wspaniale się prowadzi, ma bardzo dobrą widoczności we wszystkich kierunkach. Samochód dobrze pokonuje zakręty i świetnie się trzyma drogi. Na dłuższych trasach nie sposób nie docenić komfortu podróżowania jaki zapewnia Skoda Superb.

Napęd Skody Superb jest realizowany za pośrednictwem pięciu silników. Są to silniki benzynowe 1.4 TSI/125 KM, 1.8 TSI/160 KM i 3.6 TSI/260 KM oraz dieslowskie o pojemności dwóch litrów i mocy 140 lub 170 KM. Napęd do wyboru przedni lub na dwie osie. Wszystkie seryjnie montowane jednostki napędowe współpracują z sześciostopniową skrzynią biegów. Silnik 1.8 TSI dostępny jest wraz ze skrzynią siedmiobiegową.