Przeróbka autobusu na kamper

Ramy zewnętrzne autobusu, siedzenia i ramy okienne:

Zewnętrzny:

Otwory pozostawione przez migające światłaPostanowiłem całkowicie usunąć migające światła z przodu autobusu. Niektórzy sugerowali zachowanie ich jako białych świateł „terenowych”, ale w Massachusetts musiałbym przykryć je nieprzezroczystymi osłonami na autostradzie i nie chciałem, żeby to przeszkadzało.
Panele świetlne PCWyciąłem kilka paneli z boku starej obudowy typu tower 486 PC. W tym konkretnym przypadku był to serwer plików Novell 2.2. Pamiętam, jak zachwycałem się 64-megabajtową pamięcią DIMM, w której ją budowałem. 32 Meg na każdym patyku! Łał! Miał też dwa dyski twarde 2 Gig!

 

Miejsca kierowcy i nawigatora:

 

Skórzane siedzenie Audi 5000Standardowe siedzenie autobusu po prostu nie zamierzało go przeciąć. Kilka lat temu kumpel dał mi miejsce kierowcy z Audi 5000, które wyrzucał. Umieściłem go w moim minivanie Olds z 1990 roku, a ponieważ minivan przekazał resztę swoich siedzeń na projekt kampera, zdecydowałem się zamontować skórzany 8-kierunkowy elektrycznie sterowany fotel w pozycji kierowcy. Jest też podgrzewany, jeśli uda mi się rozgryźć okablowanie.

 

Mocowania fotela nawigatoraSiedzisko nawigatora zostanie zamontowane w górnej części nadkola na platformie ze sklejki 3/4 „. Aby mocowania były jak najbardziej bezpieczne i solidne, obrobiłem te 1 1/4” aluminiowe podkładki dystansowe do montażu siedzenia. Wiercone są pod okucia 3/8 „, a jedna powierzchnia czołowa jest cięta pod odpowiednim kątem do górnej powierzchni nadkola.
Miejsce nawigatorów
Tutaj siedzą nawigatorzy na miejscu, na klatce schodowej będzie niska ściana i jakiś składany stolik. Pamięć i oświetlenie mapy.Siedzenie jest montowane za pomocą hartowanych śrub 3/8 „klasy 5 z nakrętkami zgniatanymi, a we wnęce koła znajdują się dwa elementy kątownika 1 1/2”, aby wzmocnić mocowanie.
Szuflada w platformie NavigatorsPrzed kołem było trochę miejsca pod stopami nawigatora, którego nie mogłem zmarnować, więc zrobiłem ramkę na twarz i włożyłem do tej szuflady.

 

Okna:

Cztery lub pięć moich okien miało ten sam problem, część aluminiowej szyny została wyłamana tak, że okno nie zatrzasnęło się w pozycji całkowicie zamkniętej. Wkręt samowiercący w stalowym żebrze, właśnie tak, naprawił to.

okno naprawioneuszkodzone szyby

Ekrany:

Wpadłem na kilka różnych pomysłów na szybkie i łatwe ekrany, ale ostatecznie stwierdziłem, że indywidualne ekrany w ramkach będą najlepszą opcją. Konstrukcja mojego busa jest taka, że ​​każde okno jest wpuszczone w ramę i ma krawędź u góry, spójrz na prawe zdjęcie powyżej, żeby zobaczyć o co mi chodzi. Prosta kwadratowa rama wsuwa się w tę szczelinę, a następnie ładnie spoczywa na parapecie.

Linia montażu ekranu

Ustawiłem linię produkcyjną do montażu 20 ekranów potrzebnych do pokrycia wszystkich obsługiwanych okien. Posiadanie dwóch akumulatorowych wiertarek było naprawdę przydatne.

Ramy gotowe do malowania Malowane ramy

Oto ukończone dwadzieścia klatek. Narożniki skleiłem poliuretanowym klejem konstrukcyjnym, a następnie zabezpieczyłem je jednym wkrętem do płyt kartonowo-gipsowych 1 5/8 „w wywierconym wcześniej zagłębionym otworze. Spryskałem ramy płaskimi czarnymi puszkami ze sprayem. Gdybym wiedział, że to zajmie 8 puszek, które rozpaliłbym malarzowi Wagner Power.

Montaż ekranów Szczegóły ekranu

Następnie ułożyłem po trzy ramki na raz i przykryłem je materiałem z włókna szklanego. Po ułożeniu warstwy kleju konstrukcyjnego przybiłem gwoździami 1/4 „paski sosny na krawędzi. Użyłem mojego zszywacza Arrow, który również przyjmuje sztyfty 9/16”.

Ekrany w autobusie Mocowanie na magnes

Oto ekrany w autobusie, myślę, że czarny był odpowiednim kolorem dla ramek. Niektóre okna pasują lepiej niż inne. Aby wszystkie ekrany były szczelne, wykonałem 20 takich wsporników za pomocą magnesów z dysków twardych starych komputerów, są one bardzo mocne i myślę, że mógłbym jeździć autostradą bez obawy, że zgubię ekrany, ale planuje je schować w drodze .

Autobus z ekranami

Autobus ze wszystkimi ekranami na miejscu (ale bez wsporników magnetycznych na tym zdjęciu).

automatyczne łańcuchy do opon

Oto zdjęcie automatycznych łańcuchów do opon – nie mogę się doczekać, aby wypróbować te maluchy tej zimy!

Lutowanie na króćcach wężaChciałem przenieść grzejnik znajdujący się w strefie łazienki z podłogi na ścianę korytarza. Jednak nigdzie nie mogłem znaleźć węża grzejnika 1 „. W końcu kupiłem kilka króćców węża 3/4” do złączek żeńskich 3/4 „NPT, które nawierciłem wiertłem 1” i przylutowałem do rdzenia nagrzewnicy.
Oczyszczona i naprawiona grzałkaOto ponownie zmontowany rdzeń nagrzewnicy. Silniki wentylatorów były zaklejone i wymagały smarowania. Niestety tylne łożyska były uszczelnione, więc musiałem wywiercić mały otwór w obudowie silnika, aby wpompować trochę oleju.
Grzejnik pod zlewemOto grzejnik zamontowany pod umywalką w łazience.
zawory grzejneW jednym z węży była wtyczka ogranicznika, aby wymusić więcej ciepłej wody na sterowniku, ale chciałem mieć możliwość regulacji dystrybucji, więc zamiast tego zainstalowałem zasuwę.

Hak Holowniczy:

Zaczep przyczepy zamontowany na zderzaku autobusu szkolnegoZamontowałem odbiornik 2 „na tylnym zderzaku i wsporniku zderzaka.

Chciałem hak, abym mógł zamontować akcesoria takie jak tylny ganek lub bagażnik na rowery, a także holować samochód.

Jest to odbiornik „zderzaka schodkowego” przeznaczony do zamontowania pod zderzakiem schodkowym w pickupie. Widziałem te reklamowane za jedyne 30-40 USD.

zaczep przykręcony do zderzaka i bagażnika autobusu szkolnegoElementy dystansowe dołączone do odbiornika okazały się być właśnie na odpowiedniej wysokości, aby zamontować odbiornik na moim tylnym zderzaku i wsporniku zderzaka.

Zderzak jest wykonany ze stali 1/4 „, a wspornik ma 5/16” i służy jako skrajna tylna belka poprzeczna ramy.

Myślę, że są tak przebudowane, ponieważ silnik znajduje się tak blisko tyłu pojazdu. To koło pasowe korby, które widzisz nad tylną częścią odbiornika.

 

wiercenie w zderzaku autobusu szkolnego w celu zamontowania zaczepu

Aby zamontować odbiornik, po prostu zacisnąłem go w odpowiednim miejscu i użyłem mojej metody „wiertarki do góry nogami”, aby wywiercić otwory.