Przeróbka autobusu na kamper

Lakierowanie autobusu – kampera:

Farba:

Przygotowuję się do malowania. Umyłem autobus pod ciśnieniem i zdjąłem wszystkie elementy ozdobne, światła odblaskowe i zewnętrzne światła.
XO-Rust Hunter GreenTo jest farba, której będę używał. Po kilku eksperymentach zdecydowałem, że nie będę szlifować żółtej farby przed nałożeniem XO-Rust. Po prostu wyczyszczę i przetrę autobus rozcieńczalnikiem do farb.
Big Bucket O 'Green!Wyliczyłem 3 galony na korpus i 2 na dach, więc kupiłem około 5 galonów i wymieszałem razem farbę, aby wyrównać wszelkie różnice w kolorze między puszkami.
Panele wycieraczekOto dwa panele, na których znajdują się silniki wycieraczek pomalowane na zielono, jestem całkiem zadowolony z wykończenia i sposobu układania farby za pomocą pędzla. Oczywiście pionowa powierzchnia będzie trudniejsza.
Malowane panele świetlneOto gotowe panele świetlne pomalowane na kolor XO-Rust Almond. Zamiast malować łby śrub, zdecydowałem się po prostu kupić nowe śruby ze stali nierdzewnej, myślę, że będą wyglądały lepiej niż śruby malowane i będę mógł zdjąć panele bez zepsucia farby.

Farba migdałowa również trafi na dach, więc zmieszałem ją z dodatkiem do farby ceramicznej, który ma rzekomo znacznie zmniejszyć przyrost ciepła.

Materiały i materiały do ​​malowaniaOto moje zapasy, farba, rozcieńczalnik do farb, pędzle, wałki, odzież do wycierania, nitrylowe rękawiczki do wycierania i lateksowe rękawiczki do malowania.
Malowany dachMalowanie dachu zajęło około pięciu godzin. Dodatek ceramiczny utrudniał rozprowadzanie farby.

Piankowy wałek okazał się niedobry. Najlepszym narzędziem okazał się zwykły krótki wałek zgarniający. Farbę bardzo ładnie rozprowadzono krótkim wałkiem.

Malowany przódOto przód z zielonym, który okazuje się być bardzo zbliżony do zieleni Colemana. Zielona farba nie zawierała ceramiki i bardzo ładnie się rozprowadzała. Malowałem na słońcu (czego naprawdę nie powinieneś robić), w wyniku czego farba wysychała trochę za szybko, pozostawiając kilka bąbelków. Staranna druga warstwa zadba o wszystko.

Bez lusterek autobus wygląda jak jeden ze starych samochodów MBTA

Malowana lewa stronaTutaj jest lewa strona. Zdecydowałem, że górna listwa trąca również będzie zielona, ​​a kolor migdałowy sprowadzi się do górnej listwy. Szprosy między oknem będą migdałowe, a nie czarne, które pierwotnie strugałem.
Malowanie z bliskaWykończenie jest trochę wyboiste, ale ładnie wygląda, jestem zadowolony. Środkowa listwa ochronna pozostanie czarna, ale zostanie przemalowana.
Przód autobusu z lekkimi płytamiOto przód z zamontowanymi płytkami świateł, mocowaniami wycieraczek i osłoną reflektora, lusterek jeszcze nie ma, muszę zetrzeć rdzę i jeszcze raz je przemalować.
Prawie maluje prawą stronęTutaj jest prawa strona, do pomalowania pozostało tylko żółte na drzwiach, autobus ma teraz jedną warstwę lakieru. Drugi płaszcz dostanie jesienią – a może wiosną przyszłego roku.
Całkowicie pomalowany autobusJedna warstwa farby na wszystko – druga warstwa będzie czekała do przyszłego roku. Autobus – kamper wygląda dobrze nawet z dość bliska. Do pomalowania mam trochę więcej czerni, do tego mam zamiar zamaskować i spryskać.
Nowe tylne światłaTylne światła były zardzewiałe, musiałem całkowicie wymienić dolne i udało mi się wyczyścić cholewkę i naprawić część skorodowanych drutów. Flashery są obecnie odłączone, planuję połączyć je z czterokierunkowymi lampami. Piękno znormalizowanych technik produkcji polega na tym, że mogłem kupić zarówno tylne światła, jak i światła zapasowe w moim lokalnym sklepie z częściami samochodowymi za około 40 USD. Znowu zapłaciłbym połowę tego tylko za jeden obiektyw do mojego Towncar.
Przód autobusu z lamówką i uszamiOto przód z wykończeniem, lusterkami i antenami. Znalazłem stare radio CB na miejskim wysypisku i postanowiłem zainstalować je w autobusie. Położyłem antenę z włókna szklanego Firestick 5/8 fali na prawym lustrze i wymieniłem standardową antenę AM / FM na lewym.